Bestellingen

Covid-19 informatie

Natuurlijk kan je ook nu bij ons zonder zorgen een bestelling plaatsen. Ons distributiecentrum werkt volgens de hoogste hygiënestandaarden en richtlijnen van het RIVM, zodat jouw items en pakket veilig ingepakt worden en de medewerkers gezond blijven.

Ook de bezorgdiensten volgen alle RIVM-richtlijnen en nemen hygiënemaatregelen om verdere verspreiding van het virus te voorkomen. De bezorgers houden 1,5 meter afstand en vermijden fysiek contact.

Wij doen ons best om je bestelling zo snel mogelijk over te dragen aan de bezorgdienst, maar het kan voorkomen dat het in verband met de richtlijnen iets langer duurt dan je van ons gewend bent voordat je pakket verzonden wordt. In verband met de huidige drukte en capaciteit bij de bezorgdiensten kan het bezorgen ook iets langer duren. Hou goed je Track & Trace code in de gaten en neem bij vragen contact op met onze klantenservice.

Let op: Wij vragen je om thuis te zijn als je pakket bezorgd wordt. Als je niet thuis bent, gaat je pakket in Nederland naar een afhaalpunt en eventueel retour naar ons. In België gaat je pakket direct retour naar ons. Mocht je pakket terugkomen bij ons, dan kost het je de verzendkosten om het pakket opnieuw te versturen.

Heb ik een account nodig om een bestelling te plaatsen?

Nee, een account is niet nodig. Een account is wel handig als je de status van jouw huidige bestelling of jouw bestelgeschiedenis wilt bekijken. Klik hier om een account aan te maken.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten / mijn wachtwoord werkt niet, wat nu?

Geen zorgen, via “wachtwoord vergeten” onderaan de inlogpagina kan je eenvoudig een nieuw wachtwoord aanvragen. Als je je e-mailadres invoert, ontvang je automatisch een nieuw wachtwoord. Als je daarna nog steeds problemen ondervindt met inloggen, neem dan gerust contact op met onze customer service.

Uitleg bestelproces

Bij At Your Leisure kun je op een gemakkelijke en snelle manier een bestelling plaatsen. We leggen dit hieronder uit in een stappenplan.

Stap 1: Item toevoegen aan je winkelmandje

Leuk! Je hebt een artikel naar je smaak gevonden en je hebt vervolgens de juiste kleur en maat gekozen. Je kunt je gewenste artikel in je winkelwagen plaatsen door op “bestel nu!” te klikken. Je kunt vervolgens verder shoppen of direct naar je winkelwagen gaan. En… op een doordeweekse dag voor 15.00 uur besteld, betekent de volgende dag in huis!

Let op! De artikelen in je winkelwagen zijn niet voor je gereserveerd.

Stap 2: In je winkelmandje

In je winkelmandje vind je een overzicht van alle artikelen die je in je winkelwagen hebt geplaatst en de verwachte leverdatum. Controleer of je alles in de juiste maat en kleur hebt besteld. Heb je een kortingscode? Voeg deze dan toe onderaan in het winkelmandje bij “Code toevoegen”. Na deze controle kun je verder gaan met het afronden van je bestelling, klik op “Naar de kassa”. Je wordt gevraagd om in te loggen in je account, of als je nog geen account hebt, je te registreren. Je kunt ook verder gaan als gast.

Stap 3: Voor-, achteraf en veilig betalen

Vul op de volgende pagina je persoonlijke gegevens en bezorgadres in. Zeker dat je alles juist hebt ingevuld? Klik daarna op de “Doorgaan met betalen” en maak een keuze uit de verschillende betaalmethoden. Je kunt ook achteraf betalen met Klarna.

Stap 4: Je bestelling is bevestigd en is onderweg

Maak de betaling compleet en je order is bevestigd. Je bestelling is naar je onderweg en kun je volgen via de bijgeleverde Track & Trace code.

We hebben het op deze manier zo makkelijk mogelijk proberen te maken. Veel shopplezier!

Kan ik mijn bestelling aanpassen of annuleren?

Bij At Your Leisure verwerken we je bestelling snel. Wanneer jouw bestelling is geplaatst, is het niet meer mogelijk om jouw order aan te passen of te annuleren.  Dit geldt ook voor de bezorgmethode, het bezorgadres of de betaalmethode.

Natuurlijk heb je als klant het recht om jouw bestelling binnen 14 dagen terug te sturen. Nadat we jouw retour hebben verwerkt, zullen we het aankoopbedrag terugbetalen op de rekening waarmee je hebt betaald.

Op welke manieren kan ik betalen?

Als je je bestelling gecontroleerd hebt en al je gegevens hebt ingevuld, moet je akkoord gaan met de algemene voorwaarden. Vervolgens word je doorverwezen naar de betaalpagina.

Wij maken het jou graag zo gemakkelijk mogelijk, daarom kan je bij ons met de onderstaande betaalmethodes betalen:

– iDeal en iDeal QR
– Credit card (MasterCard, VISA, Maestro en American Express)
– Giropay
– SOFORT banking
– Bancontact en Bancontact QR
– ING Home’Pay
– Belfius Direct Net
– KBC/CBC
– Klarna

Nadat de betaling is afgerond, ontvang je een bevestiging in je e-mail van ons.

Ik ben mij betaaloverzicht kwijt, wat nu?

Je kunt je betaaloverzicht altijd inzien in je persoonlijke account.

Hoe kan ik mijn giftcard of kortingscode inleveren?

Tijdens het afrekenen op de betaalpagina kun je je giftcard en/of je kortingscode opgeven. De waarde van de giftcard of de kortingscode wordt dan gelijk van het te betalen bedrag afgetrokken.

Verzending & bezorging

Wat is jullie levertijd?

Als je voor 14.00 uur op werkdagen besteld, wordt je pakket dezelfde dag nog verzonden. Zodra wij jouw bestelling over hebben gedragen aan PostNL, ontvang je van ons de track & trace code per mail.

Voor de actuele informatie rondom de levering van pakketten, raden wij jou aan om een kijkje te nemen op de site van PostNL.

Welke verzendmethoden zijn beschikbaar?

Onze bezorgdienst is PostNL. Natuurlijk kan je ervoor kiezen om je bestelling bij een afhaalpunt te laten bezorgen. Je kunt de afhaalpunten van PostNL, DPD en DHL kiezen. Heb je binnen drie werkdagen jouw bestelling nog niet ontvangen, neem dan contact op met onze customer service. Wij zoeken dan zo snel mogelijk voor je uit wat de status is van jouw bestelling.

Wat zijn de verzendkosten?

Service en klantgerichtheid staan bij ons centraal, daarom rekenen wij € 6,95 aan verzendkosten voor Nederland en België.

Bij verzending naar andere landen berekenen wij aangepaste verzendkosten.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Nadat je bestelling is verzonden, ontvang je de track & trace code via de mail waarmee je je pakket kunt volgen. Aarzel niet om contact op te nemen met onze klantenservice als je vragen of opmerkingen hebt over jouw bestelling. Als je een account hebt aangemaakt, kun je inloggen en klikken op “mijn bestellingen” om de status van je bestelling te bekijken.

Retourneren & terugbetalingen

Wat is jullie retourbeleid en zijn er kosten aan verbonden?

Je mag bij ons je artikel binnen 14 dagen na ontvangst gratis* retourneren. De termijn van 14 dagen begint op de dag dat je de bestelling ontvangt. Het terugsturen kun je heel gemakkelijk zelf regelen via onze retourservice:

Stap 1: Ga naar ‘retouren‘op onze website en registreer je retourzending.

Stap 2: Volg de 5 stappen in het retourproces. Je moet ondermeer je trackingnummer invullen. Dit nummer vind je in de track & track e-mail of op het verzendetiket op de doos.

Stap 3: Verpak de artikelen netjes in de originele verpakking en voeg de factuur toe.

Stap 4: Geef het pakket af bij het door jou gekozen drop- off punt.

Zodra het pakket bij ons binnen is, ontvang je van ons een bevestigingsmail. Heb je na drie dagen geen mail ontvangen, laat het ons dan even weten.

* Dit geldt alleen voor Nederland en België. Wanneer een product uit een ander land wordt geretourneerd, brengen wij wel kosten in rekening. Vraag onze klantenservice naar de juiste tarieven.

Is het mogelijk om een artikel om te ruilen?

Je kunt een artikel ruilen door een nieuw item te bestellen en het door jou niet gewenste item retour te zenden.

Wat zijn de voorwaarden bij het terugsturen?

Wij doen niet moeilijk over retouren. Zorg wel dat het artikel ongedragen en onbeschadigd is en dat alle labels er nog aan zitten. Voor beschadigde en gebruikte artikelen wordt een waardevermindering in rekening gebracht. Verzend je retour ook altijd goed verpakt in de originele verpakking.

Wanneer je een artikel terugstuurt dat door jou toedoen is beschadigd, gewassen, gebruikssporen bevat, geen labels meer heeft, incompleet is of andere gebruikssporen bevat waaruit blijkt dat je het artikel verdergaand hebt gebruikt dan zoals hiervoor omschreven, dan brengen we je die kosten wel in rekening.

Binnen welke termijn wordt mijn retour verwerkt en terugbetaald?

Zodra we je geretourneerde artikelen ontvangen hebben, sturen we je een e-mail. Heb je na 5 werkdagen nog geen bevestiging, laat het dan even weten aan onze customer service.

 

Zodra je retourzending bij ons is binnengekomen, ontvang je per e-mail een bevestiging. Uiterlijk binnen 14 dagen nadat jouw retourzending bij ons binnen is gekomen, storten wij het aankoopbedrag terug. Je ontvangt je aankoopbedrag op dezelfde wijze als je betaald hebt.

LET OP! Bewaar de bon met daarop de track and trace code van de retourzending goed.

Het kan dus tot uiterlijk 14 dagen duren voordat we jouw retour hebben verwerkt en je de terugbetaling hebt ontvangen. Heb je na 10 werkdagen nog steeds geen bericht gehad? Neem contact op met onze klantenservice!

Ik heb een verkeerd artikel ontvangen, wat kan ik doen?

Retourneer het artikel alsjeblieft. Zodra we het in ons magazijn ontvangen, zullen we een terugbetaling verwerken en je een mailtje hierover sturen.

Geef op je retourformulier aan dat het artikel incorrect is en stop deze samen met het artikel in je retourzending. Stuur ons vervolgens een mail hierover, zodat wij op de hoogte zijn.

Bewaar het verzendbewijs die je van het retouren krijgt goed!

Als je het artikel alsnog wilt hebben en en deze is nog op voorraad, plaats dan een nieuwe bestelling via onze website.

Ik heb een verkeerd artikel ontvangen, wat kan ik doen?

Retourneer het artikel alsjeblieft. Zodra we het in ons magazijn ontvangen, zullen we een terugbetaling verwerken en je een mailtje hierover sturen.

Geef op je retourformulier aan dat het artikel incorrect is en stop deze samen met het artikel in je retourzending. Stuur ons vervolgens een mail hierover, zodat wij op de hoogte zijn.

Bewaar het verzendbewijs die je van het retouren krijgt goed!

Als je het artikel alsnog wilt hebben en en deze is nog op voorraad, plaats dan een nieuwe bestelling via onze website.

Ik heb een beschadigd artikel ontvangen, wat kan ik doen?

Als je een beschadigd of kapot artikel hebt ontvangen, dan lossen we dit natuurlijk graag zo snel mogelijk voor je op. Stuur een mail naar onze customer service en vermeld het volgende in je bericht:

1. Je bestelnummer
2. De naam van het artikel
3. Een omschrijving van de beschadiging
4. Foto van de beschadiging

We zullen dan zo snel mogelijk reageren en je meer informatie geven over hoe je je artikel naar ons terug kunt sturen, of kunt laten repareren.

Heb ik ook garantie?

Wanneer je een bestelling bij ons hebt geplaatst heb je ook garantie en kopersbescherming op de betaalde item(s). Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Bijvoorbeeld: het product moet overeenkomen met de productfoto’s en beschrijving en mag hier niet totaal van afwijken.

Contact

Hoe neem ik contact op met de customer service?

Neem gerust contact met ons op als je vragen of opmerkingen hebt, wij helpen je graag. Stuur ons een e-mail of chat met uw vraag en vermeld altijd je bestelnummer.

Mail: info@atyourleisure.com

Hoe kan ik mij abonneren op jullie nieuwsbrief?

Meld je aan voor onze nieuwsbrief onderaan onze website om altijd als eerste op de hoogte te zijn van nieuwe artikelen, nieuws, promoties en nog veel meer!

Hoe kan ik mij uitschrijven voor uw nieuwsbrief?

Als je de nieuwsbrief niet langer wilt ontvangen, kun je op elk gewenst moment op ‘afmelden’ onder aan de nieuwsbrief klikken.

Hoe wijzig ik mijn persoonlijke gegevens?

Door in te loggen op je persoonlijke account kun je je gegevens wijzigen. Als je jouw wachtwoord wilt wijzigen, kan dit via het kopje ‘persoonlijke informatie’ en klik je op ‘wachtwoord wijzigen’.